Takhta Hati (Sinopsis)

Hai guys, after a long time I started to write again. Now I tried to menulis novel, but I'm not sure menepati cita rasa anda atau pun tidak..huhu..enjoy reading.. ^_~


DISCLAIMER: Novel ini dicipta hanya sekadar mengisi masa lapang sahaja. Semua watak dan senario dalam novel ini tiada kena mengena dengan yang hidup atau pun yang dah mati. Sepanjang pembacaan, anda mungkin akan terjumpa beberapa kesalahan tatabahasa/grammar. I would be tankful if you take note on that and comment below. ^_^. Feel free to share this novel but please mention the resource and the writer. The copyright is still mine though. Thank you.




SINOPSIS

Zalika Husna seorang yang friendly, happy-go-lucky tapi lidahnya berbisa. Baginya orang buat baik akan dibalas baik, orang buat jahat lagi jahat akan dibalasnya. Hidup seperti orang biasa tapi banyak rahsia yang disimpannya.

Tengku Eijaz. Pertemuan pertama dengan Zalika Husna membuatkan hatinya berdebar-debar. Sebagai Putera Mahkota Trigisia, dia begitu sibuk tapi sentiasa mencari peluang untuk bertemu Zalika Husna. Namun, Zalika Husna sungguh payah untuk didekati. Pelan memikat hati si gadis harus di buat.

Sepanjang perkenalan mereka, banyak perkara yang berlaku. Perkara yang tidak disangkakan. Apa yang akan berlaku? Kesampaiankah kisah cinta mereka? Teruskan pembacaan anda. Happy reading guys.. :D

Comments